POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine KJUTIPAJ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Spletno trgovino KJUTIPAJ upravlja Patricija Virant s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), Praproče 8, 1316 Ortnek, email: info@kjutipaj.si , ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji, nakup ne bo možen.
PONUDNIK SE ZAVEZUJE, DA BO KUPCU VSELEJ ZAGOTOVIL NASLEDNJE INFORMACIJE
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčno številko),
2) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3) bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
6) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7) način plačila,
8) časovno veljavnost ponudbe,
9) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop
PRIJAVA
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
NAROČILO:
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v različne kategorije.
Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici. To storite na naslednji način: če želite povečati število izbranih izdelkov pritisnite na znak “+”, če želite zmanjšati število izbranih izdelkov pritisnite znak “-“, če želite posamezni izdelek odstraniti iz košarice pritisnite znak “x”. Nato lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem izdelkov, ali pa greste na zaključek nakupa. Ko ste izbrali vse izdelke in ste v košarici preverili, da imate v njej prave izdelke, nadaljujete s klikom na blagajno. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake: pregled naročila, izbira načina dostave (osebni prevzem bo možen le po predhodnem dogovoru, pred oddajo naročila, kasnejši popravki ne bodo možni) lahko pa na tej stopnji tudi izberete rubriko dostava na drug naslov, ter izpolnite podatke za dostavo, koda za popust, izbira načina plačila ter oddaj naročilo z obveznim plačilom, odvisno od izbire plačila. Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov.
Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Preklic sporoči na mail: info@kjutipaj.si . Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:
- številka naročila,
- ime in priimek kupca,
- naslov kupca
Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga.
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je poslano na vaš elektronski naslov.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.
PLAČILO IN IZDAJA RAČUNA:
Ponudnik kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Patricija Virant, Praproče 8, 1316 Ortnek.
Rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema predračuna. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu.
V tem primeru se rezervacija vaših naročenih izdelkov sprosti.
– s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa).
– s plačilom Paypal
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
DOSTAVA:
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Odprema blaga je max. 3 delovnih dni po prejetju plačila. Če izdelek vsebuje personalizacijo se lahko obdelava naročila podaljša. Po pripravi naročila, se paket odnese na pošto Slovenije. Zaradi velikega št. paketov, se lahko prevoz dostave podaljša.
Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko emaila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@kjutipaj.si, če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.
Čez vikend odprema ne dela.
Stroški odpreme blaga za Slovenijo znašajo:
– 3,90 eur z DDV, če gre za plačilo po predračunu ali s kreditnimi karticami.
Pri nakupu nad 60 eur z DDV (skupna vrednost izdelkov z odštetimi popusti) je strošek odpreme GRATIS. Pri nakupu do 60 eur vam bomo zaračunali strošek odpreme in je prikazan kot ločena postavka na računu.
CENE:
Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!
KODA ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine. Aktivno kodo za popust lahko najdete na različnih mestih – na naslovni strani, v e-mailu ali drugih različnih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od teh je zmeraj časovno omejena. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se med seboj ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače. Vsaka generirana koda ni nujno, da velja na vse blagovne znamke, prav tako ne velja na nakup darilnih bonov.
VRAČILO BLAGA:
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku vrne blago. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot odstop od nakupa. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek dostave ob prejemu in vračilu blaga. V primeru odstopa od pogodbe (nakupa) mora kupec prejeto blago najkasneje v 14 dneh vrniti prodajalcu nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v original embalaži in neuporabljeno. Vračilu blaga pa mora biti predložen obrazec za odstop od pogodbe. Vračilo vplačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. V primeru, da je kupec vrnil že uporabljeno blago se mu kupnina ne bo vrnila in o tem bo tudi obveščen. V primeru menjave velikosti artiklov, se mu ponovna cena dostave ne bo zaračunala. Paket bo odposlan na strošek podjetja.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (Patricija Virant s.p.) izrecno spoštoval.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kjutipaj.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V petih delovnih dneh bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo, sporočili kupcu, kako dolgo jo bomo obravnavali in ga vseskozi obveščali o poteku postopka.
PIŠKOTKI
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za analizo obiskov spletnega mesta (v povezavi z orodjem Google Analytics). O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.
Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih spletna stran, ko jo obiščete, naloži v vaš spletni brskalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebi za delovanje spletne strani. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato priporočamo, da v njihovo uporabo privolite.
Uporabljeni piškotki:
- Privacy Overview
- Strictly Necessary Cookies
- 3rd Party Cookies
Obiskovalec lahko svojo privolitev za uporabo posameznih piškotkov kadarkoli umakne s klikom na spodnjo kljukico. Umik privolitve lahko povzroči spremenjeno delovanje nekaterih funkcionalnosti spletne strani ali onemogoči uporabo posameznih storitev.
Upravljanje piškotkov v brskalniku
Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, po poteku veljavnosti pa brskalnik piškotke samodejno izbriše. Uporabnik lahko vse piškotke ali piškotke za posamezno spletišče (domeno) izbriše tudi ročno ali pa uporabo piškotkov v brskalniku v celoti onemogoči. Navodila za izbris piškotkov ali onemogočitev njihove uporabe lahko najdete v sklopu pomoči vašega spletnega brskalnika. V primeru, da boste uporabo piškotkov v celoti onemogočili vam nekatere funkcionalnosti spletne strani ne bodo delovale pravilno.